annorlunda kväll

Kvällen blev visst lite annorlunda än vad jag trodde imorse. Jag visste att A hade pratat emd sin bror om att komma hit (visste inte att det var bestämt) men sedan sms:ade sköna Andreas frå Fkp och ville komma förbi och kika på huset. Så istället för en vanlig fredag bler det filmkväll och smaskig taccos innan. Enormt kul att Andreas tog initsiativet att komma hit och det passade sig ju jätte bra.

Vid lunchen på fritids idag kom vi fram till att det spöregnade ute och att det var tråkigt att vara kvar så vi stack hit, hem till mig, och kikade på Katten Gustaf filmen. Var ett trevligt avbrott och ungarna skrattade gott. De var visserligen bara 2st men ändå.
Nu har jag jobbat klart mina 4veckor på fritids. Helt sjukt hur fort tiden gick. Det trodde jag aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0