Söndag

Klev upp imorse, på tok för tidigt enligt mig. Var verkligen jätte trött! Åkte iväg till Grästorp till kusinerna. Fikade lite, snackade lite skit och så. Fick sedan väldigt god kycklinggryta och ris. Var toppen mat. Åkte sedan en sväng till Carro och Gustav, körde givetvis fel för jag kan inte bil märken. Carro sa att det skulle stå en gamal golv och vid den kunde vi parkera, såg jag bilen, ja, fattade jag att det var golfen? Nej! Jaja, så mycket fel blev det inte men ändå :p Pratade lite med lilltjejen deras, hon är 2mån nu och super söt! Så jätte kul att träffa dem igen! syns att de ska vara så långt bort.. Eller 9 mil, är det så långt?

Väl hemma delade jag och A på en pizza och kikade på Speed 2. Just nu kan jag inte sova igen, började tänka. Måste få ur mig lite tankar innan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0