Segt

Jag somnade tillslut inatt, av ren utmattning. Farmor ringde och väckte mig vid 9, tur jag ahr släkten.. Fast jag var grymt trött då så var det bra att komma upp. blir ju en ond cirkel av det annars. Pratade just med mamma och vi ska gå en sväng och leta flyghavre idag också. Ingen större lust men man måste väl komma ut lite. Kommer inte få ett skit gjort idag annars.

Jo en sak kanske, beställa kläder. Kikade in på Nelly.com förut och hittade en klänning. Den klänningen provade jag i förrgår då vi var i skövde men den fanns bara i M, här fanns den i S och jag tror det blir mycket bättre. (+ att den var billigare) Klickade även hem ett Body Butter från Hawaiian Tropic.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0