Så var det slut på veckan

Ja nu var det fredag igen, denna veckan flöt förbi den också. Om en vecka till får A äntligen semester och vi kan ut och åka.  Men första nu idag ska jag inte sitta här och soffa till mig utan jag ska riva ur grejerna i hallen och börja målatvätta, slipa och ev måla om jag hinner. Vet inte vad jag ska börja med bara, taket eller listerna. Tapeterna är beställda och borde hämtas. Ska bli kul att göra det sista nu! Måste ju vara klart till den 1aug =)
Det jag inte hinner idag får vi väl göra imorn då. Fast vi måste klippa gäset antingen idag eller morgon med.. 

På söndag ska vi åka till Grästorp. Fira min lilla kusin som fyller 15 idag och sen ska jag och A åka en sväng till Carro, Gustav och lill tjejen Milinda. Det blir inte så lång stund men vi ska dit iaf vilket ska bli kul!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0