Redan tisdag

Ojoj, redan tisdag. Tiden går så fort. Snart har A semester och det verkar som vi sticer till Uddevalla på lördag. Ska bli skönt att komma hmmifrån. Har målat idag igen. Målat över taket igen. Skönt att ha det gjort. Tog inte mer än 20 min fast det var lite svårare idag också än igår, svårare att se var man hade målat. Hoppas det blir ok då det torkar iaf, annars får jag väl göra det en gång till :p

Börjar föresten bli lite desperat.. Kommer inte in på Samordna oppotak. Vill för skjutsingen veta om jag har någon chans på veterinär eller inte. Har mailat till dem nu iaf... Rusade till brevlådan förut då posten kom men inget brev hade jag fått heller. Tror iof inet att jag får något brev för allt sköts över nätet men.

Föresten, jag fick paket förut =) min kläning och body butter från Nelly kom. Åå, body buttert med lime doft luktade underbart. Smörjde genast in händer och armar så nu doftar det ljuvligt runt mig här. Klänningen satt bra den med :) Lite mycket tyg över magen som alla klänningar men jag vänjer mig!

Jaja, nu är det nog dags att göra nått igen. Ska cykla ner till gården och slipa av garderopsdörrarna som ska sitta i hallen. Måste måla dem också idag så vi kan tapetsera med dem imorgon!

hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0