Ny jobbvecka

Då var det dags att dra igång igen. Börjar jobba 11 idag, skönt tid MEN jag stänger ju är klart..  Skulle vilja ha en 50% vecka som var för 2 veckor sedan, den var lyx. Fast å andra sidan blir det ju inga pengar av det. Sista veckan jag jobbar nu. Sen ska jag vara ledig fram till skolan börjar. Måste ju ta ett tstort beslut om var jag ska börja någonstans. Det känns inte lätt. Ska man gå eftrer hjärta eller hjärna?

I helgen har jag verlkigen slöat. Hela dagen igår var jag själv för A var i Höljes och kikade på Rally cross EM. Fick inte gjort mycket mer än dammsugit. Mamma och pappa kom också hem igår. Det hade varit mulet då de vaknade så då bestämde de sig för att åka. 10 dagar med strålande sol har de haft där nere, skönt! De hade varit vägen över Ullared också så vi fick lite påfyllning i schampoo och tandkräms förrådet. Men, men, kasnke dags att  röra på sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0