Måndag, ny vecka

Somnade tillslut igår med. Tänk att lite tankar ska hindra en. Var väldigt trött imorse igen och låg och snozade i över 1h. Inte bra det heller. Hoppas jag kan sova ikväll :p

Har målartvättat taket nu så nu är det dags att brya upp färgburken och börja. Snart är det gjort och jag hoppas jag hinner ta listerna idag också för då kan jag och mamma tapetsera imorgon. Vilket gör att det snart är färdigt!  Snart kan vi städa och se till att grejerna får sin rätta plats. Ska bli så skönt så det är inte klokt.

Ander och Britt-Marie kom till mamma och pappa igår. Får väl gå ner en sväng och hälsa på dem sen. Kasnke tar det ikväll eller nått.

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0