Hoppsan

Var helt 100 på att jag inte skulle få ett brev från Oslo om intagningen till veterinär så när Britt-Marie sprang och hämtade posten då vi tapetserade brydde jag mig knappt. Men hon kom in med ett brev från Oslo där det stod att jag är 43é reserv till utbildningen. Oppsan! Tror iof inte att jag kommer komma in på den platsen men man vet ju adlrig, eller? funderade på vad jag var för reserv förra året men kan inte komma på det. Jaja, nu blev det ju inte lättare. Det dumma är fort att jag inte kommer in och kan inte tacka jag till platsen. Håller på att maila med en från skolan så får vi se vad som händer.

Annars har vi tapetserart färdigt idag! weio! Hallen är klar! Blev ok, jag tycker att det blev lite grått men aja, det blev väldigt mycket frächare iaf! Mamma och Britt-Marie kom vid halv 9 och då vi fick hem på lunch vid halv 1 var det nästen färdigt -Det har gått undan vill jag lova! Ska måla och tapetsera garderobs dörren också men imorgon ska jag äntligen åka till Malin! underbart! ikväll blir det race i Odensåker med traktorer. Åka en sväng och kika.

Hejsvejs  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0