Förberedelser

Puu, nu har jag gjort massa förberedelser innan vi sticker till Uddevalla och Unda imorgon. Jag har fixat A´s kamera. Minneskortet hade gått sönder, hur knasigt som hellst, det gick inte att fixa. Fick köpa ett nytt. Som tur är fick jag det billigt! har aldrig hört om något liknande förut. Men nu har vi iaf ett stor minne i den kameran. Håller på och laddar deras batterier för fullt =) var äen och fixade en adapter åt pappas radio, var på systemet, postade brev till Oslo, köpt skruv och handlade på Coop. Känner mig rikigt nyttig. Om ca 30min har A semester =) härligt! Ska gå ut och plocka vinbär. Vill koka gelé och jag har en känsla av att då vi kommer hem är de övermogna. Får slänga dem i frysen föst, måste väl då? Eller? 

Det är mysigt att ha en känsla i kroppen att det är massa grejer man måste fixa innan man kan ge sig av, jag gillar det. Har även beställt lunch hos mormor och morfar imorn, kanon!

Hejsvejs 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0