Dagarna bara försvinner

Gårdagen var sista jobbdagen i veckan och den började bra. Öppnade vid 7 för då kom första barnet och till frukost var vi bara 4 stycken. Satt länge och åt, pratade skit och skrattade. Är så trevligt då man bara är sågra stycken. Sedan då Ann kom vid 9 konstadterade vi att det skulle vara 6 barn efter lunch och vi tog beslutet att åka och bada. Jag fick cykla hem och hämta badkläder och bilen. Drog iväg ner till Ekudden. Gick hur bra som hellst med ungarna och jag busade med 3 av dem i vattnet som var riktigt varmt! Undra just vem som hade roligast, dem eller jag!  Kvällen avslutades med en hyrd fil - Wallander Hämnden. Den var riktigt bra och ovädret som läg och mullrade en bit bort gjorde det hela ännu läskigare.

Idag har vi inte gjort mycket. Jag har ont i magen och ägnat mycket tid här. A åker till Höljes imorn så då kan jag tänka mig att det blir ännu mer tid här. Pratade med mamma förut och det verkar som de spenderar en dag till på semester och kommer inte hem förrän på måndag. De är de värda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0