Borta bra men hemma bäst

Återigen har det visat sig. Nä men skämt å sido, vi har haft det jätte bra. Det var helt underbart att komma iväg och bara få vara med varandra. Har verkligen inte tänkt på skola mm något. Fast jag borde verkligen. Då tankarna drog åt det hållet förut såg jag mig själv gå i Skara. Har en känsla av att det får bli så. Kommer aldig få veta om jag gjorde rätt eller inte. Antagligen kommer båda alternatien kännas rätt ena stunden eller absolut fel en annan. Hur man än vänder och vrider på det så har man alltid rumpan bak..

Jaja, skit samma nu. I lördags åkte vi ialla fall till Uddevalla och mötte upp mamma och pappa som var där. Grillade med em på kvällen och hela kroppen slappnade av. Var skönt! Unnder söndagen sken solen lite och vi fick en liten stund i brassestolarna utanför förtältet! Var även en sväng på Torp. Måndagen bjöd bara på regn så då kikade vi inne i Uddevalla. Tisdag drog vi till ikea och igåe ut till smögen/kungshamn. Så vi har åkt mycket bil. Men vad annat gör man då det bara regnar? Hoppas verkligen solen kan tänkas komma lite mer denna sommar.

En annan sak jag har  gått och tänk på. Vi ska ju ha inflyttningsfest.. Bjöd en hel del folk för ett tag sen, försökt välja ut en bra hög, var väldigt svårt för man vill ju bjuda alla men kan ju inte riktigt. Tyckte iaf vi fått ihop ett bra gäng som vi meddelade och de flesta var positiva, då. Nu har det droppan den ena efter den andra och vissa har inte ens haft mage att meddela detta förrän nu. Nu då det inte är mpnga dagar kvar.. Är rikigt besviken på vissa av dem. Hade verkligen sett fram emot denna kväll men ack, så fel man kan ha. Fast å andra sidan, skjunker mina förväntningar kanske det blir kul iaf!

Dags att sova.. Känner mig inte riktigt fräch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0