Arbets lördag

Ibland går vi varandra på närverna, jag pallar bara inte. Det gör att han blir irriterad för att jag säger ifrån. Oftast rör det sig om en skitsak.. En så simpel sak så jag nästan blir full i skatt istället.. Jaja, det är väl så att bo ihop emd någon. Någon som har samma humör som en själv.

NU har vi tillslut lyckats slipa hela hallen, lister, väggar och tak.. Ska bara målartvätta taket innan det kan målas och så. Listerna ocrkar jag inte börja med, lite för sent för det nu. Taket får vi också ta imorgon eller måndag. Men så fort det är målat så ska det tapetseras! Det kommer bli bra. (Ja ni förstår att vi har ju gjort ett sånt jobb där det lätt är att man blir iritterad på varandra.)

Imorgon blir det utflyckt. Härligt! Nu är det dags för mat iaf, räkor i het sås står på menyn, ihop med ett glas vitt vin. Passar sig bra då det regnar ute..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0