Antagningsbesked

Japp, jag har fått antagningsbeskedet från högskolorna. Kom in på lantmästare som jag trodde och var 199 reserv på veterinär. Förra året plockade jag ca 100 platser och kasnke kan räkna med att ligga runt 100 sen då. Inte en chans alltså (också som jag trodde) Hade ju även sökt Husdjursagronom och den blev ju struken då jag kom in på lantmästare. Känns ändå bra att jag la det i  den orningen för jag är ju mer sugen på lantmästare än husdjursagronom. Nu blir det till att invänta svar från Norgo. Kommer försesten inte in på deras sida (typ studera på norska) Är lite nervös på detta för tänk om det har strulat till sig så jag inte finns med. Jag vill vara med men jag vet inte om jag vill läsa där.

Jag saknar Anton, skulle behöva honom att disskutera med just nu men det får vi väl göra i eftermiddag efter jobbet och så.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Den är jättefin men har lite ändringar som jag vill göra, bifogar en bild här som du kan se.



Det är typ så jag vill att den ska se ut, fast bilden ska inte vara lika stor som där utan lika stor som i den första testen du gjorde åt mig. De där runda ringarna får gärna vara kvar också.

Den tjocka texten med mitt bloggnamn vill jag istället ska vara i samma stil som du skrev "blogg" i.



Det där inringade som du ser är en text som finns i mitten av bilden som jag vill ska bort om det går :)

2009-07-10 @ 10:57:43
URL: http://unpretty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0