Whalströms Fokus - Skara

I fredags kväll, lite trött och sleten efter mina tre första dagar på vikariatet bar det av till Skara och Fokus. Laddade upp i bilen med Scotts nys skiva och så hade vi med oss Johan. Då Johan är med och man ska på Whalströms är han laddad! På Fokus var det inget folk då vi kom bara några minuter efter 9, men det fylldes på det kan jag lova. Och en sak till kan jag säga, det är så mycket nytt folk ute och dansar.! Är nog många, väldigt många som har börjat på nybörjar kurs efter dansbandskampen och nu ger de sig ut. Inget dumt alls med tanke på att det är många unga killar. Var ett enorm överkott på dem i fredags bara. Dansade mest med A så klart :) Är så roligt att dansa med honom. Golvet var föresten lite knasigt för  mitten var det super strävt, jag lovet, det gick knappt, men längst kanten var det halt. Hamnade men mitt emellan kunde det gå illa! Sjlvklart spelade de bra, som vanligt, dock inte guarian angel :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0