fredag

En fedag utan jobb. Inatt har jag knappt sovit alls, hade en fruktansvärd huvudvärk och hjärtklappning hela natten. Känndes verkligen inte bra. Ringde till sjukan imorse och de tyckte jag skulle komma in. Så jag fick ringa mig sjuk och det känndes lite bra. Hade inte orkat med lektionerna idag eftersom huvudvärken fort inte har släppt. Inne på sjukan tid de EKG, ordentlig undersökning och blodvärden. Det enda som var kontigt var en liten för hög sänka. Men det känndes ändå bra att ha kollat upp det ordentligt. Jag får äta tabletter och hoppas att det går över.
 
- Föresten vill jag inte gå till doktorn på länge nu!

Tänkte iaf ge mig ut och rida en sväng. Får skritta en runda så Marilla får gå och jag får lite luft. Det skadade inte att röra på sig och jag skulle göra så mycket som jag orkade. Senare i eftermiddag ska Mikaela komma och klippa oss. Ska bli skönt. snart dags för en liten vårförändring =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0