För en gågnsskull

Jo, för en gångsskull är jag nog nöjd med designen. Men ni vet ju hur länge det varar.. Ömp. Får se om det så småningom dyker upp en header också.

Idag tog jag mig ur sängen före 8 fast jag inte började jobba förrän 20 över 10. Men jag var duktig, tyckte jag, och åkte till komvux. Fick en hel del svar på mina frågor vilket känndes jätte bra :) Sedan har det varit femmor och treor från kronopark. Trodde aldrig att jag skulle börja lära mig namnen men nu sitter de snart. Spec dessa klasser som nu var tredje gågen jag hade. Gick bra idag iaf, fast jag känner mig hel kass! (fast 2 panodil) När jag sen kom hem vid två blev det soffan oh där är jag kvar. A kom hem med en semla till mig så den har jag fått i mig iaf, ikväll blir det nog pizza. Lata som vi är....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0