Födelsedags helg

I lördags fyllde A 23. Detta firades med att hela dagen städa och göra iordning inför kvällen då A´s far, farmor, farfar, min mor och far och syskon kom. Drack lite gott vin, kollade på bilder från Teneriffa och hade det riktigt trevligt. Det var en lite chansning då de knappt har träffat varandra men alla var jätte positiva och pratade för fullt.

I söndags var det åter igen dags att laga mat då A´s mor, bror med flickvän, faster, farbror, kusiner och kusinbarn kom. Blev en bra lunch med lite mat och även här treligt folk som var på bra humör. Den enda som var lite kinkig var Embla för hon hade öroninflamation som inte rikigt ville ge sig. Är inte så lätt då man inte har fyllt 2år.

Nu har vi fått många förlovningspresenter, A har fått bra födelsedagspresenter och jag tycker det är skönt att det är öångt till jul så man slipper fundera ut något bra igen!


A´s presenter från mig, ett spel som han har gått och suckat efter och en musmatta med bilder från Teneriffa. Kändes bra att ge honom spelet då det bara var till honom. Många andra grejer han (vi) fått är sånt som båda använder och har nytta av. Spelet känns mer som en kul grej som är hans! (klart att jag ska test spela en dag men ändå..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0