Detta gjorde det inte bättre!

Verkar som det är Ridskolan jag ska irritera mig på just nu. Efter vårat förra möte skickade vi protokollet till tre av meddlemmarna i styrelsen för att få svar på våra frågor. jag skrev då i mailet att vi ville att de skulle läsa det ordentligt eftersom några gånger då vi mailat har vi inte fått svar, har då kännt som de inte har läst vad vi skrivit. Tillsvar fick jag "vi har tillvana att läsa mailen vi får" Öööö...  Okok, jag ger mig. De hade svarat, om än något snäsigt, på det vi hade skrivit. det roliga är att mailet är underskrivet av alla tre vi mailat till men vi har redan fått svar av en av dem, som inte var det samma som det vi fick idag. Jisses. Jag hoppas att de, som de fösra svaret vi fick, tar upp det på nästa styrelsemöte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0