Bhonus - Göteneparken

Igår var det Bhonus i Göteneparken. Efter fredagens feber tyckte jag att jag var pigg nog att åka. (trodde jag mådde lite bättre än vad jag gjorde) Dansade lite, satt en stund då benen skakade. Dansade mest lugnt i slutet men det var helt ok.

Dansfolk: Var en hel del dansfolk och mycket blandning. Självklart var det många som är med på kursen men även en hel del yngre.
Golvet: Golvet var ng strävare än det brukar vara där vilket gjorde att jag tyckte det var perfekt!  (många klagade på att det trods allt var för halt, skaffa bättre skor!)
Spelandet: Bhonus hade tunerat i fyra dagar vilket märktes. Det fanns inte det där lilla extra. Fast de tog sig, blev bättre mot slutet.
Min dans: Min dans blir helt ok. Som sagt seg i benen men det var kul.
Slutbetyg:  3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0