Tung skoldag...

Vi är redan framme i julveckan och vi har en dag kvar i skolan innan vi tar lov och har gått en hel temin. Tiden har verkligen gått fort. Snart dags att börja fila på en åresredovisning (eller hur em?)

Vi har börjat med driftsplanering och det känns åter igen som en tung del i skolan. Har fått en enorm uppgift som vi ska jobba med under jullovet i fyra olika grupper. Blir nog bra. Jobbat åter igen med Hanna och Petra, det blir ju s då vi bor som vi gör... och Henric höll jag ju på att glömma.

I morse sa A till mig att inte glömma mitt USB så vi skulle vara i datasalen (detta har ju hänt två gånger under teminen) så jag plockade inte ens upp det, ingen risk då.. Men iställer lägger jag mitt kollegeblock brevid en dator och sedan åker hem. Det är något i dessa datasalar som gör mig knäpp, eller så vill jag fort därifrån. Det löste sig tillslut iaf via facebook då en två satt kvar och kan ta med det till avslutningen imorgon. Tur för mig, hade inte klarat mig utan det hela lovet. Uppgiften ligger ju där i...


Kommentarer
Postat av: sandra

ÅÅÅ vilken fin bakgrund du har!! det snöar ju! kramar

2009-12-21 @ 21:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0