Tisdag = trött!

Jag är så trött och slö i kroppen så jag vet inte vad jag ska göra. Kan lova er att om jag lägger mig ned så sover jag på 2 röda. Inte bra så här mitt på dagen. Kasnke är det en förkyldning som håller på att bryta ut, vem vet.

Har bakat lussekatter nu på förmiddagen, sista plåten står i ugenen. Ska snart iväg in till stan och sjukhuset, får vi se vad det ger. Ska lämna lite prover också som har legat sedan nov då jag egentligen skulle ta dem. Hoppas det går bra och att jag kan få lite hjälp för en gångs skull..

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag fick smaka lussekatterna (o pepparkakorna) supergott! Tack snälla söta du för att du passade min prinsessa, hoppas hon var snäll :) Hoppas du håller dig frisk, du kanske tränar bort det nu på kvällen! Jobbigt med sjukhuset, hoppas allt är väl med dig!

2009-12-15 @ 22:46:48
URL: http://cayha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0