Pluggdags!

Idag var det A´s andra dag på jobbet och jag och gruppen började med driftplanerings kusrsens uppgift. Den känns stor, enormt stor!! Det som är svårast är att hitta motivationen till att göra den då det blir så mycket som ska göras. Men vi får väl försöka dela upp det sen. Nu har vi ju disskuterat igenom allt iaf.

Planerar lite till nyår också. Hoppas det blir kul. Ska försöka hitta på några lekar eller få tag i lite spel, några förslag? Så vi kan roa oss hela kvällen lång. Har dragit ut ett recept på "fredagskyckling" som jag tror kommer bli bra, en pasta sås typ som vi fick hos faster och farbror för ett tag sen. Mycket god! Vad ska du göra på nyår!?

Vad tycker ni om den nya designen föresten? Jag kan inte låta bli, tycker det är så kul. Borde kasnke göra något annat om olika designer hela tiden... Men denna får väl vara till det är vår nu.

Nu ska jag ta och maila lite frågor till våran hendledare..
Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: Therese

Gott nytt år sötaste du!!! Vi ses snart! Va fint du gjort på bloggen!!! Du måste lära mig :)

2009-12-31 @ 12:00:09
URL: http://cayha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0