Lördag

Typist, jag som hade skrivit och så stänger jag ned utan att uppdatera inlägget. Yeay!

Är smått irriterad idag. Har försökt mig på uppgiften som vi fick i skolan och som ska vara inne på torsdag. Tog hjälp av mamma för att få en rätsida på det och ju mer hon benade i det ju mer blev fel och vi kom gram till att ja har fått totalt kassa uppgifter att jobba med. Man ska inte ha gammla gubbar ihop med siffror....

Igår bar det av till Ullared, fick med massa julklappar hem vilket var meningen, så sköt att få börjat. Jag köpte på mig mysiga strumpbyxor, väldigt mysiga och en hel del mycket billigare än här hemma.

Ikväll blir det julbord med LRF, ska bli kul och förhoppningsvis gott :) Får skaka av mig irritationen tills dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0