Lördag

Vårat badrum är färdigt!! Ja, istort sett. Det ska städas men annars är allt på plats igen och igår kunde vi durcha här hemma för första gången på nästan 3 veckor. Underbart! Det blev kanon fint och ni kommer få se lite bilder sedan :)

I torsdags lurade mamma och pappa med mig till kliniken så vi fick varsin vaccinspruta mot influensan. Så natten till igår sov jag enomt dåligt pga den och igår på dan mådde jag pyton. Allt gick så fort, helt plödslit mådde jag dåligt, sedan i stortsett bra igen 3h efter.. På kvällen kännde jag inget alls mer än det onda i armen som hänger i än idag. På ett sätt är det skönt att ha det gjort så slipper det hänga över en.

Redovisade även det sista i ekonomin i torsdag vilket känndes bra, tillslut fick vi ordning på det och vi hade liknande siffror mot vad läraren hade. Ska bli mycket spännande att få tillbaka det.
Mjölkrapporten som jag kämpade så med fick jag tillbaka i måndags. Fick fina ord från Marianne och det värmde. 

Baka massa pepparkakor igår med, mumsigt med deg ;) Åt Kina mat med faste och farbror på kvällen ihop med ett glas vin, vina grejjer de. Trevligt var det!

Idag ska vi åka och kika på syster som ska rida lussetåg i Ekby. Kul att se, har laddat kameran.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0