Valet å Kvalet

Mm, jag står verkigen i valet å kvalet om jag ska införskaffa mig en ny dator eller inte... Börjar ju läsa om en vecka och den jag har nu håller nog inte i 2år till med trasig skärm och grejjer.. Frågan är om de tär bäst att köpa en nu eller senare. Vet ju inte ens hur mycket datorn behövs.. Fas den jag sitter vid nu kan jag inte släpa med mig. Jo visst är det en bärbar men skärmen är spruken så man kan inte vika ihop och upp den så bra, Sedan är den stor och v'äger massa. Fast jag trivs med den.. Ja, ni fattar, svårt!

Vi ska iaf åka en sväng till Skövde för att kika efter en ny.. Titta kan man ju alltid göra. Jag brukar ju ha en känsla av if det kommer bli någon eller inte, men jag känner inte på mig nått.. Frågar är om jag inte kommer ham med en tröja istället ;)

Hej så länge, jag får väl meddela resultatet sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0