Träningsvärk på detta

Åå det var så roligt att träffa Malin igen så det var inte klokt! Mötte upp dem på ridskolan i Götene där Ekrika skulle hoppa. Hann kika på henne i klassen. Sedan åkte vi hem till dem där Malin bjöd på köttfärssås och spagetti, mumsigt och vi var hungriga! Tog sedan en tur men hästarna. Fick låna Carmen som tydligen integick så mycket nu. Tog en lång tur ut med hornborgar sjön och det var verkligen gör fint! Galopperade på gräsväg, jippi. Men som sagt jag kommer ha träningsvärk imorgon, har verkligen inte ridit tillräckligt det senaste. Prata massa gojja om gamla tider också, är skönt att prata av sig om det ibland för Malin vet ju allt. Fick även höra lite skvaller, höhö.

Hem och packa ihop lite grejjer som vi ska ha med oss imorgon då jag, mamma och Linda drar upp till Kristinehamn och renoverar hennes nya rum på skolan. Blir nog bra det ska ni se. -Kameran med! A åkte precis och hämtade en pizza, lite lat får man vara ibland och det var hans ide!

Kommentarer
Postat av: Fia

Hejsan! Tjusig blogg du har:) Jag hittade dig på bloggdesign.nu och tänkte jag skulle kika in. Jag är inte alls bra på bloggdesign. Jag har en fråga till dig. Gör du designer gratis och efter önskemål?

Vore i så fall intresserad av en ny design till min blogg. En höstig sådan:)



Tack på förhand!

2009-08-22 @ 23:56:47
URL: http://dagarmedfia.blogg.se/
Postat av: Fia

Sv: Hehe tack. Bara det att jag haft den bra länge nu och vill ha nåt mera höstaktigt. Men visst kan jag maila dig under dagen:)



Tack på förhand. Snällt av dig:)

2009-08-23 @ 13:22:55
URL: http://dagarmedfia.blogg.se/
Postat av: Fia

Jag har nu mailat dig:)

2009-08-23 @ 20:46:32
URL: http://dagarmedfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0