Skönt väder!

Jaa idag har det verkligen varit skönt väder! TÄnk att det kunde bli lite sommar till i år. Just nu håller vi alla tummar vi kan att det ska hålla i sig tills på lördag då pappa fyller 50, han är värd en bra dag!

Vi har solat idag, skönt som bara den. Sen blev det lite grejjat med annat. Tvättat, fortsatt att rensa grusgången lite till m.m. Nu ikväll for vi iväg på studiebesök på Vadsbo mjölk.  Vi var ju där för inte så länge sedan, då på studuebesök med LRF. Jag tror jag skrev om det då, läs här! Idag hade de byggt upp huset där karusellen stod, höll på med kalvstallet och hade påbörjat den andra ligghallen. Stor blir det iaf och de tror verkligen på det. Jag vet inte hur jag känner.. Skulle nog inte klara av att jobba där iaf.

Ska upp imorgon och köra oljeväxter med Jan till Tidan, dags att knalla till sängs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0