Onsdag

Oj vad jag är trött idag! Hörde inte ens A´s klocka imorse och märkte inte ens då han gick upp efter det. Ojoj, så seg man kan vara.. Åkte ner till pappa då jag väl kommit på fötter och fått i mig frukost. Vände halemn på vändtegen så den kan rullas imorgon. Sedan åt jag hemma på gården.. Mumisgt. Slöade en stund iom att jag fort var enormt trött. Åkte bort till A efter det som vat hemma hos sig och körde. Väl där skulle Kristina och Rrichard åka till Tibro och kika på möbler så jag hakade på dem, var inte tillbaka förrän vid 7 ;) Pratade en sväng med A innan jag åkte hem igen. Är fort så enormt trött så jag kommer slockna innan jag når kudden, får väl vänta på A bara..

Imorgon kommer mormor och morfar hit och äter lunch, sedna ska jag ev köra lite halm åt pappa och så ska vi fira Richard på kvällen. Det påminde mig om en sak, jag har inte slått in paketen än... Dags att gå å göra det, kommer inte finnas någon tid till det imorngon direkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0