Mitt i veckan

Onsdag är det, mitt iveckan. Dagarna går så fort! Grejjade med pappa på förmiddagen och plöjde på eftermiddan. Tyckte det belv konstigt men pappa sa att det såg ok ut. Tur det då. Gissar att jag får ta lilla plogen imorgon ;) hehe.

Sugen och spänd på skolan på måndag. Läste att Erika Iversen också skulle börja så vi bestämde att vi skulle mötas innan uppropet på måndag så man slipper vara själv. Skönt att veta, behöver man inte gå dit ensam .

Har massa i huvudet som jag skulle vilja skriva men det får bli imorgon eller nått. En sak kan jag ju tala om också, har pillat lite med Mariestads hemsida, har lagt in lite nyheter om Lag SM i helgen, kika in här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0