Mer semester =)

Mm, det är verligen semester. Vi gör ingenteing. Har gått ner på låg varv totalt. Kom upp vid halv 10 idag, jag iaf, A kom 1h senare. Åt frukost.. Sen gjorde jag en nyttig sak - Jag fyllde i ansökan om csn bidrag under hösten. Tror jag fick till det så nu är det bara att posta kuvertet. Man kunde ansköka på deras hemsida också, men då var man tvungen att ha e-legitimation. Jag har inte det. Är det värt att skaffa? Är det användbart till mer saker?

Sedan åkte vi till SKövde en sväng. Kikade på lite saker till min far som fyller 50 på lördag. Tror vi får ihop det bra tillslut ifrån oss alla. Är väldigt svårt ska ni veta! Kom hem för en stund sedan. Stor handlade på Maxi vilket var riktigt roligt. Sedan var vi även på Jysk en sväng och köpte ett lakan till våran säng, så nu äntligen har vi 2 st! Kan man tvätta det ena utan att vara väderberoende.

Å jag måste berätta en till sak. Igår kväll, efter vi hade kikat på Generalens dotter, skulle vi ropa in katterna. Rocky kom direkt men Billy hörde vi bara lite grann. A gav sig ut med ficklampa efter en stund för att kika så det inte hade hänt honom något. Efter en stund ropade han ut mig också för att lyssna. Vi hörde Billy lite svagt, lät som det kom från olika ställen. Underligt. Till sist lyfte vi blicken och då satt han på taket! Tok katten! Han måste ha klättrat upp i trädet på gaveln hr och sedan upp på taket. Vi drog fram stegen för att bära ner honom, men han vägrade. Då vi hotade med att gå in och äta upp maten själva tog han träd-vägen ner igen. Haha, en rolig sak då klockan är 12 på natten.... Kattskrälle!

Dags att gå ner till gården, bror fyller 18 idag så nu ska det bli tårta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0