Hur svårt blev det inte

Sitter här och funderar på hur mycket mat det kommer gå åt ikväll. Hus svårt är inte det att veta? Jo jätte!!!  Fick ringa mamma och höra mig för lite, tror det löser sig nu . Dags att åka och handla allt detta bara..

Gick upp ihop med A imorse och åkte för att ge djuren. Fick gå en sväng i hagen för att hämta småttisarna vi släppte igår, dde fattade inte att det var dags att gå in och få mat. Tog allt som allt nästan 1h och ändå måste jag ner igen för att fylla i ensilgae och kika till alla djur som är ute. Tänkte engagera min syster lite, behöver lite hjälp men då jag ringde henne nu fick jag bara ett fräsande till svar. -Hon är så trevlig, min syster, ibland. Höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0