Hemma igen!

Då var vi hemma igen. Skönt. Fast idag då vi vaknade upp sken ju solen. i fick beslutångest och visste inte riktigt hur vi skulle göra, ligga kvar eller inte. Samtidigt var vi så inställda på att åka hem så vi plockade ihop och gjorde det. Verkar som att det ska bli bra väder imorogn med och då får vi ju utnyttja det här hemma. Fick sola lite idag ändå, det hann jag allt!

Drog iväg från campingen vid 12 tiden, stannade i Svenljunga och åt pizza. Sedan fortsatt vi mot lager 157. Blev lite besviken, hittade ingenting! Var inte riktigt min stil. Åkte snart vidre hemåt och hamnad i ett oväder! Det regnade så enormt så A kröp fram i 50 på vägen och såg knappt nått! Sedan slog blixten ner kanske 100m från oss. Det smällde så jag trodde jag skulle ta taket med huvudet. Först smällde det när blixten tog mark och sen mullrade åskan, bara helv sekund efter. A som kikade åt sidan såg försöräkta kor och att det rök från backen. Otäknt var det. Efter det satt jag riktigt ner sjungen i fram sätet. Först då vi var hemma och A´s mamma slutade det regna och nu har det nästan klarnat upp igen.

Imorgon blir det att packa upp allting, hänga förtlt på tork och så. Sedan ska vi fira A´s mormor som fyller år. Blir nog bra med det. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0