Det blev en ny!

Ja, vi åkte ju till Skövde och kikade. Hittade egentligen inget vettigt förrän vi gick in på OnOff. Där hade de en liten acer på 11,1". Tyckte ju det var för litet då jag började kika men nu så var den helt plödsligt helt ok. Kom då på att de hade en lika stor på Vänder Data i stan så efter skövde begav vi oss dit. Och en Asus dator fick följa med hem. Skriver på den just nu och det går riktigt bra, tror jag har bra händer för en sån här dator =) Lätt ät det också och kommer bli jätte bra att ta med sig till skolan. Försökte hitta bilder på den men jag får nog ta en egen.. Hihi.

Jobbade imorse, några timmar i skolan istället för Anita. Var kul att komma tilbaka. På Leksberg känner jag mig hemma efter allt jobb d. Många frågor blev det om mitt skolval, vad ju nu hade valt! Alla verkade positiva till Skara =)

Hepp, dags att se om maten är färgid. Fläskfile i gorgonzola, mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0