Är det nu man ska vara nervös?

Är det nu man ska börja bli nervös? Det är inte så långt kvar tills man ska infinna sig på BYS i Skara och vara förberedd att gå i skolan i 2år. Detta är ju vad jag har stävat efter ända sedan jag slutade gymnasiet för 3 år sedan. Även om jag inte har stävat efter att börja just Agrotekniker så har ju alltid tanken att läsa vidare funnits. Lite svårt är det att släppa veterinärdrömmen helt och håller men jag r inte berädd att lägga 5½ år på det och spec inte så långt bort som i Olso. Det finns något här hemma som jag också vill vara rädd om och ha kvar länge! Man får helt enkelt prioritera.

Nu är jag ju inte helt säker på att det är veterinär jag ska bli och det är ju också en anledning att välja denna utbildningen. Chansen att välja om om några år finns och det känns bra!

Ska möta upp Erika vid parkeringen vid halv 10 imorgon, känns skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0