Paket på posten

Idag då jag kom hem kom äntligen mitt paket på poste. Ropade hem lite scrapbooking-stuff på Tradera :) Så nu kan jag pyssla lite mer. Är väldigt roligt att göra sina egna kort, för det är till det stadiet jag har kommit. Vill inte göra album och skit, bara kort!

Började jobba 06,20 imorse och sedan hela dagen. Det har varit en intensiv dag iom att det är lov och man jobbar på fritids hela tiden. Inte ens en rast.. Men jag fick knalla hem 30min tidigare iaf. Har pysslat med ungarna idag. Sen regnar det i staden också vilket gör att mitt huvud är som en kanonkula och gör ont! Kommer att tänka på Mikael på Bjertorp då som kallade mig väderkärring den sommaren vi jobbade ihop och han har så rätt!

Ikväll blir det mat hos mor och far. Imorgon ridning och träning till tävlingen på fredag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0