födelsedag

Då var det dags igen att fylla år. kunde hoppat det detta året känns det som, behöver inte bli äldre hur dumt det än låter.. Fick en fin present av A, ett par skor som jag önskat mig. Kanske inte den vanligaste presenten man jag blev super glad! Gillar dem verkligen! 

Kom upp i hyfsad tid imorse som tur var för hela förmiddagen har gåt åt till att hacka sallad. Mamma, pappa, Linda o Rikard + Anita, Jonny, Tia o Becka + farmor kommer sen. Först är det några timmar på jobbet som gäller. Går till 18 idag men jag tror inte att det blir så sena barn!

Kommentarer
Postat av: Lollo

SVAR: Tack :)

2009-04-18 @ 21:05:01
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0