bonde test

Då var julafton förbi för i år. Hade en bra men lite stressig dag igår. var först med hos A´s mormor och morfar, fick god fika, fina paket och ett gott skratt åt den sötaste tomtemor jag sett på år och dar. Drog vidare till min mormor och morfar där morbror och kusinerna mötte upp. Märktes att mormor var glad att vi alla var där. Körde hem på eftermiddagen eftersom både mamma och pappa fick julsnapps. Kom efter en misstänkt fylletratt, det var obehagligt!

Då jag kom hem var A redan hemma så jag lämnade av mina presenter här innan vi åkte ner till gården och avslutade dagen med familjen och farmor. Fick en hel del roliga saker =)

Idag var den 4e och 5e paketöppningen då vi for till Falköping och A´s farmor och farfar. Öppnade även med hans far och Marita innan vi åkte hem lagom till Bonde Söker Fru.

Gjorde föresten ett test på tv4/bonde
Resultatet



haha.

Hoppas alla har fått vad de önskat av Tomten =)

God fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0