21/12 2008

Sitter här själv. Är trött och lyckades somna till innan jag fick ett stort host anfall och vaknade igen. Som tur är börjar det ta på förkylnigen och jag hoppas verkligen jag är kry till onsdag. Längtar, kasnke inte så som man längtade då man var liten utan jag längtar mer efter det mysiga och att få träffa kusinerna hos mormor och morfar. Ska bli riktigt kul att träffas där allihop. Alla utom A, han får fira med sin familj tills dess att vi kommer hem igen, då kommer han. Är svårt då man helst skulle vilja vara på alla ställen samtidigt. Men jag ska med till hans mormor och morfar på morgornen iaf, det är ju alltid något.

Idag tog vi oss i kriagen och julstädade. Det var verkligen behövligt och nu är det rikigt fint i stugan. Imorgon ska jag försöka baka lite julgodis. Blir nog ischolad, kola och morfars chokladgodis. Knäck kommer vi nog få av A´s farfar, han är bra på det!

En sak till. Katterna ligger på helspänn och kikar mot diskbänken, tror det bor möss därunder!

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0