15/12 2008 Bolero eller icke bolero

Mår fortfarande inget vidare. La mig platt igår, ont i hela kroppen och totalt slö! vet inte om det är typ influensa eller om det hänger samman med min slöhet under hela hösten. Har ju aldrig känt mig helt ok. Pappa sa att jag tränade för lite men så är det ju inte. har gymat och ridit hela hösten. Men ingen gång då jag har satt mig på träningcykeln inne på gymet för att värma pp har jag ju känt att jag har energi och kraft att köra mig trött. Är så enormt trött på att känna detta, vill inte mer. Men imorgon ska jag in till sjukan och få svar och förklaring på mina prover jag tog förförra veckan. Ska stå på mig!

Imorse körde jag bror till tåget sen var jag och jobbade ca 30 min. gjorde klart i arkivet vilket var mitt mål. Sen gick jag till vero moda. Hiddade en så fin bolero som jag ville ha utanför klänningen och då hon sa att det var de enda de hade kvar köpte jag den..  Den är svart stickad med guld inslag. Väldigt användbar kom jag sedan fam till då jag kan ha den till allt egentligen. Behåller den! Känner mig riktigt fest snygg i de kläderna. Kanske att de blia använda på fredag då det är julfest på lrf.

Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0