6/9 -07

Dan började med en dröm som jag inte ville släppa. Minns inte riktigt vad den handlade om men minns känslan ;) Fick köra bror till tåget med. Sedan mötte jag upp J och A vid golfresurangen och fick en god och trevlig lunch. Sånt borde man göra mycket oftare, bara äta och snacka skit. Var väl mycket planering inför helgen med =) Jag längtar och hoppas det blir lika roligt som jag hoppas fast det behöver man inte tvivla på!

Än en gång fick jag gå till sjukgymnasten. Idag gjorde det riktigt riktigt ont! Tårarna rann där inne och då jag kom ut satt jag i bilen och tjöt. Jag kan inte förklara känslan i kroppen riktigt, kännde mig totalt nedtryckt, kass och hade JÄTTE ont. Åkte hem och la mig en stund. Sen fick jag ge kalvar och greja lite och klippte lite gräs. ok, man ska inte gör för mycket med ond rygg men. Kan inte sitta still ch jag får röra på mig men inte jobba.. Öö.. jag vet hur det låter, inte bra! Ska tillbaka på månda!

Emelie, Sanne och Jag ska åka på Winnerbäck i Skövde 9 nov! JIPPI!

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0