30/9 -07

Och så var det sista dagen på september månad. Nu börjar tiden rinna iväg och allt går så rysligt fort! Om två månader är jag arbetslös och det skulle ju vara hemst bra och planera men jag kan inte ta tag i det. Viljan och tankarna går åt annat håll och den enda jag känner för är att resa, vill bort. Fast just nu växer känslor fram också som jag inte är människa till att styra, vet inte vad som tar åt mig. Kan jag verkligen lämna allt för ett halvår och bara vara med mig själv? Vilken knäpp tanke, klart jag kan. Sverige går ju inte under bara för att jag inte är hemma. Nästa fråga är om jag någonsin kommer våga åka själv. Hur hemst låter det, sätta sig själv på ett plan och åka till andra sidan jorden utan någon som hellst trygghet i bagaget. Rätt hemst. Dumma människa! Dumma mig! Dumma känslor! Dumma dumma dumma...

Har ju inte skrivit på ett tag och anledning kan ju vara att det inte har skett så myclet. Kommit igång att jobba men varit hemma två dar denna veckan ändå. Sjukgymnasten tog kål på mig i onsdags och kådade så det blev infalmaton i musklerna igen vilket gjorde att jag inte kom ur sängen på torsdag. Så kan det va. På jobbet rullar det på annars, trivs bra. Vallen är klar och nu går vi och väntar på att det ska gå att så. Men det är ju inte så lätt då det regnar och regnar. Fast nu påstås det att det skulle bli en "brittsommar" även i år. Kan ju vara skönt.

Igår var det dans igen föresten. I Trollhättan. Är ju hemst att alla bra dansställen ska ligga så långt bort! Men roligt var det. Dock var jag lite besviken för jag trodde att det skulle vara mer folk och bättre folk men men.. Så kan det va. Som mamma sa att man hinner ju inte dansa med alla iaf..

Weel, thats its.

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0