11/9 -07

Oj, har visst inte skrivit här.. i fredags hade vi en jätte trevlig kväll, väldigt roligt. testade lite nytt och sen försökte mamma lära oss dansa gammeldans, haha. Väldig tur att folk inte såg oss!! Vore väldigt kul att kunna dansa även det. Jaja, sen i lördags tog vi en lång tur och åkte upp till Falun och Mannes loge. Där spelade Wahlströms och Blender och det var såå mycket folk! Helt sjukt vad trånt det var. Nästan så det var obehagligt att dansa. Men så roligt! Sov trötta som bara den på ett jätte fint pensionat, där skulle man bo på sommaren. Väldig fin utsikt över en vik och så.. Har aldrig varit i Dalarna där uppe.

Jaja, hemma vid halv 3 på söndagen igen.. Sen var det danskurs på Holmen för Göran och Gunilla. De kännde igen mig och jag fick berömm, det var kul! Dansade där igår med :D Sen konstaterade jag att jag hade dansat: tisdag, onsdag, fredag, lördag, söndag, måndag.. Ojojoj.! Ändå sitter jag här ikväll och är danssugen! Hur sjukt är inte det?

Jaja.. Ska till sjukgymnasten imorn igen då. Det är pykiskt jobbit! Får se vad han säger, kasnke blir det jobb torsdag fredag eller så blir det mer sjukgymnastik och jobb nästa vecka istället. Får se vad Sebastian säger imorn.

Ta hand om er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0