3/11

Ja ni. det var verligen flera veckor. Tiden har inte räck till och jag ber om ursäkt.

Förra veckan flyttade jag ifrån min lilla lägenhet i Vara och ska nu bo hos mormor och morfar sista månaden jag jobbar. I december sen flyttar jag hem en månad och 1 januari får jag tillgång till det lilla torpet vi har :) känna jätte bra med ett eget lite hus :D

Igår var det avskeds middag för emlie och sanne som åker till australien om 9 dagar. mycket trevligt men samtidigt väldigt sorgligt då de ska vara borta så länge! 8 månader utan dem. Men man kan se det som så att då de kommer hem har jag läst klart på komvux :)

 Ja precis, ska läsa mette och fysik på komvux i vår. Lägga heltid på läsningen. Förhoppningsvis klarar jag det bra , och kan söka Uppsala, Oslo och Köpenhemn sen. Bara hoppas det går och att jag klarar av det!

Hepp, nu blir det duschen och sedan lite dans i skövde ikväll :D

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0