6/5 -07

image48


Så kan det se ut på Stadt. Sanne, jag och Niesa.  Haha, hade ite kul i början iaf, sen var det bara så hög och mindre bra musik. Snälla snälla Markus körde hem mig och Jossi senare. Hon, Pillan och Emelie var ju också med :D Innan var vi hos Emelie och åt grymt god mat, spelade kubb och hade det allmänt trevligt. Kul Kul. Idag var det upp och hoppa vid 7. Det var inte riktigt vad mina ögon kände för men. Hade ju lovat Amanda att följa med =) Hästen gick raka vägen på transporten, iaf hemma. Sen hoppade hon 2 klasser. Rev sista hindret i första tuvärr och två vägringar på andra men det var en lurig bana, enorma hinder ;) haha. Jaja, kom he vid 12 igen, skönt det. Har legatoch solat på baksidan en stund. Funderar på om jag ska greja iordning i mitt rum nu. Känner inte för det men det skulle verkligen behövas.

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0