15/5 -07

Huu, det blåser massa massa idag, väldigt kallt ute. Har grejat lite med stickor och så. och snart är det äntligen lunch. Är så grymt hungrig. Började damsuga stora salen också för nästa vecka är det visning och då ska det vara snyggt och städat. Men det är ju så tråkit!! Är så stort å så massa grus på golvet. Har för övrigt fått huvudansvaret för den visningsdagen då det gäller kafft och mat. Då ska alla bord vara dukade och så.. men det är tur man har medarbetare ;) ska ta på mig titeln som arbetsförmedlare, eller projektledare. :p Går nog bra.

Var för övrigt en lugn helg då man fick gräma sig över sveriges förluster. Ja en helms helg var det igentligen. Men, inte deppa för det! Var med Malin och red igår, ett jätte mysigt sto som visst inte ville riktigt, men man fick säga till henne. Tror hon kan bli riktigt bra! Henne skulle jag vilja ha. Men fick känslan av att här kommer jag aldrig åka av, för vissa hästar man sätter sig p känner man bara de tar ett stag att detta går inte men så var det inte med henne. Vi ska dit idag igen =) Väldigt kul att träffa Malin, och skönt att ha lite att göra på kvällen =) På onsdag ska jag till Skövde och käkas med Robban. Han klarade C kortet idag! Väldigt kul! Får se vad de kan ha för resturanger i Skövde. Funderare på om jag skulle åka så jag hann kika på skor men. vill ha ett par nya till Kusin Fridas konfirmation. Vi får se....

Ta hand om er, nu ska jag äta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0