TANKAR FRÅN STUDENTEN

Satt och kikade runt lite och kom att tänka på studenten. Det var nog den bästa dagen i hela mitt liv hittils. Kan inte beskriva lyckoruset då man tillslut fick öppna dörren, gå ut på trappan och SKRÅLA! "Sjung om studentens lyckliga...." B-M hade ju tjatat och tjatat på oss att lära oss den och tack! Det är självklart att man ska sjunga den då man springer ut på sin egen student! Efter det så letade jag ju upp mamma och pappa och alla runt omkring. Så många kilo blommor jag hade runt halsen den dagen, just då! Det var inte klokt. Så många som kom och grattade och men belv många gånger överaskad! Wow! Blev hissad mitt där ute, trodde verkligen jag skulle åka i backen! Jag lovar, de var nära att jag gjorde det! Hela kroppen var lycklig! Enormt lycklig! Gav Martin en kram och bara skrek "Vi klarade det! Fy fan vad vi är bra!"

image27

Ett annat mycket starkt minne som jag inte kan beskriva i ord var då Emelie, Jossi och Sanne hade smugglat med sig sina utkastar hattar och låtar från då de var utkastare året innan. de lurade ner mig och då jag kom in i rummet började de sjunga.! Jag skulle kunna hoppa upp och pussa dem på sturt men istället så börjar tårarna rinna. Den känslan går inte att beskriva. Jag kan än idag tänka på den stunden och tårarna väller upp i ögonen! Tårar av lycka!  Tack ni underbara!!! 



180972-26

Detta kort är ett av mina favorit kort. Det är hela jordbruksklassen. Kan inte beskriva i ord hur mycket jag saknar er! Det är helt otroligt. Så mycket som vi gjorde som bara var vi. Tänk, jag ångrar inte en sekund att jag börade på Sötåsen. Aldrig hade jag träffat Ida, Andreas, Martin, Tom, Simon, Daniel eller er andra!

Ta hand om er, jag saknar er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0