7/7 -07 (070707)

image58



Ligger i soffan, är helt slö. Var hemma 3 inatt efter en mycket trevlig kväll. Trodde nog jag skulle ha mer träningsverk än jag har men det kommer väl. Ska till Ohlstorp ikväll och dansa med, det är så kul!! Helt otroligt! Var på stommens loge igår. med anton, jonatan och johan. De dansade skiten ur mig, var bara att rotera. haha, men som sagt Jätte kul!!!

Då jag kom hem inatt blev jag helt förånad, jag mindes inte att jag förra gången jag var hemma städade itt rum ordentligt, så jag blev glatt överaskad då jag kom in i det och det var rent och snyggt. Till och med nya lakan i sängen =)

Hm, ska nog sätta på en film eller nåt, kanske lägga mig i sängen lite.

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0