22/7 -07

Då var det söndag igen, vill inte är käslan jag har i kroppen, vill ta vara på dagen så gott som möjligt men ändå kan jag inte ta för mig och göra nått vettit.. Vill inte jobba igen, men det blir bättre då man väl är där och så. snart är det dags att dra igång med tröskningen också, då kommer det gå mycket lättare med. Men imorgon kommer både Henrik och Martin tillbaka så då går väl dagen lite snabbare :)

Igår var det olstorp då. Trevligt. Lite snålt om folk i början men det blev ju bättre. Dansade mest med Jonatan men då han stack vid 1 blev det lite fler. Stod inte en dans.. :) Men jag kan inte förstå varför Arvingana måste spela massa låtar som inte är deras egna då de har massa... men det är väl så de är, likadant med andra band iof. De har börjat tjata om nästa helg med, hehe, fredag - lördag - söndag. får se, lördag iaf, och ev fredag med. Trevligt i Karlskoga. Men vem vet, svårt att planera så långt fram ;) 

Japp japp. 

Ta hand om er!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0