tjugonde

Då ska vi se. Redan tisdag och den tjugonde februari idag. Idag började dagen med en tur till laggorn. Semin var här och tog juverhälsoklasser på de kor som han från Skåne ville ha. Gick fort och smidigt då både jag och pappa sprang med varsin padda och testade. Man är mer och mer insälld på att snart åker korna! Snart försvinner 33 stycken där nere och då blir det inte många kvar. Men de som han inte vill ha får gå kvar till ca april för de måste vara djur i laggorn med tanke på att det är ju därifrån vi får våran värme.. annars kommer vi frysa häcken av oss här inne. Sedan ska vi gräva för jordvärme istället.

I helgen var jag och Pillan hos Emelie. Tittade på deras musikan och hej å hå vad bra de sjunger. fasen, gårhud då de står 35-40 pers där och bara sjunger! härligt. Sedan fick jag se hur fint hon bodde och så. skulle också vilja ha en sån lägenhet, alldeles lagom. mycket trevlig helg iaf. =) Tack!

Imorn ska snälla mamma följa med mig till ridskolan. Nästa söndag är det dressyrtävling och vi har INTE tränat alls. det går inte ute! Måste dit upp för att kunaa rida ordentligt. Kul att starta på en ponny som inte galopperat på flera flera veckor ordentligt. Hinner väl inte bygga upp nån vidare kondis, men man kan ju träna lite iaf. Så iaf så ska vi åka upp imorn förmiddag =) härligt. Då Linda kommer hem idag ska vi ut en tur.

Kemin med då. Pluggar men fattar inte, får panik då jag inte fattar, måste fatta. Vi har prov nästa torsdag!! HJÄLP! Plugga plugga......



Hoho. Var ute en sväng med Totte och Linda förut. Det var hemst kallt! Det blåste verkligen is kallt. lite snö kom det också. Jessica var har en lite sväng också. Hon är så söt. hehe. kikade på katten hennes men jag tror inte det är någon fara. kunde ju inte säga så mycket men.. hoppas det hjälpte nått.
Föresten löste jag en svår uppgift i kemin förut. fast den var inte så svår, kruxet var bara att förstå och det gjorde jag så då gick det bra, genast känndes det lite bättre! =)

Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi... tack, då är söt du med:)

2007-02-25 @ 18:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0