tjugonde (hjärtans tankar)

180972-14

Åå, jag blir helt paralyserad då du är där. Jag är så dum. Känslor som inte borde finnas finns.! får ont i magen pga dig. Deam. trodde jag var mer människa än så här. varför gjorde du så mot mig? varför blev det som det blev? jag tror ingen kan svara på det, för i från dig kommer jag aldrig få svar!
Älskar dig, fast jag inte ska! v


Vissa säger sig förstå denna oembärliga känsla, men bara vissa tror jag på. Hur kan ni någonsin veta hur jag känner? Jag känner mig inte tillräcklig, men det gjorde jag i hans sällskap. jag kännde mig levande och fri. fri fast jag var helt hopplöst fast och fortfarande efter två år är det.

Visst säg att ni förstår men räkna inte med att jag ska tro er var gång.! Jag uppskattar dock att ni lyssnar och det har betytt så enormt mycket! jag behövde verkligen er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0